maandag 24 april 2017

hiep hiep hoera


Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij, tijd vliegt. Hebben jullie gezien dat Creamiep flinke kortingen heeft? Er wordt flink opgeruimd, en daar kunnen we allemaal van profiteren. Jullie krijgen alles met flinke hoge kortingen! Hoe leuk is dat?

Vandaag heb ik een gewone vierkante kaart gemaakt, meestal ga ik aan de slag met de doobadoo mal en dan krijg je ook een leuke creatie. Je tekent hem na uitknippen en pimpen maar.

Verder heb ik voor mooi papier gekozen wat uit eigen voorraad komt. Alles heb ik wel beïnkt met distress inkt, en deze is nu in de aanbieding in de webwinkel.

Het afdrukje is van Elisabeth bell deze is nu met 40 % korting te krijgen in de webwinkel.

Het kaartje heb ik verder aangekleed met bloemen en een leuk bloemenlint.

Groetjes Saskia

3 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Saskia,
Wat een super leuke kaart weer meid!
Gr. Petra.

Trijntje zei

Een hele mooie kaart Saskia. erg leuk gemaakt. groeten Trijntje

Kim's CreaLife zei

Mooie creatie.
Leuk afdrukje gebruik je op de kaart.

liefs Kim