maandag 13 maart 2017

happy birthday




Hallo allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mij!! Deze keer een stoer kaartje, voor een jongen!

De basis heb ik gemaakt van dutch doobadoo, deze teken je over en knippen maar! Zo heb je een andere vorm dan de standaard vierkante.  Ik vind ze erg leuk om mee te werken, zowel deze als de doosjes die je kunt maken.

Het papier heb ik allemaal beïnkt met distress zodat het wat meer diepte geeft.

Een lekker stoer afdrukje whimsy heeft ze voor mij al gekleurd, lekker makkelijk dus. Maar er zijn ook erge leuke stempels te krijgen bij creamiep en zelfs vele met kortingen!! Ik zou zeggen ga snel kijken en bestellen, want ik kan niet kiezen, zijn allemaal leuk.

Het kaartje heb ik verder stoer afgewerkt, met knoopjes en kleine labels. Stoere tekst erop en klaar.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met dit kaartje. Voor jongens hoeft het niet moeilijk te zijn, alleen even wat anders denken.


Liefs Saskia

2 opmerkingen:

Petra zei

Hoi Saskia,
Wauw meid wat een stoere kaart, erg leuk!
Gr. Petra.

Sylvia zei

Mooie en stoere kaart, Saskia.Leuk model en heel leuk afgewerkt met de tags.

Groetjes,Sylvia.